Geplaatst: 20-03-2009 9:00
Van deze auto blijft het lampje op het dashbord branden als k hem op contact zet
Het knippert niet gaat ook niet uit
Startonderbreking blijft er dus op staan
Kan niet in het systeem komen om uit te lezen
Iemand meer mee gemaakt ?
Graag een reactie
Gr Theo