Geplaatst: 05-06-2008 15:21
[105668]hallo
we hebben een probleem met het linker voor raam wat niet naar beneden wil.gaat wel naar boven dus de motor werkt.
heb de schakelaars door gemeten en lijken mij goed,ook de module bij de accu vervangen maar doet ook hetzelfde.alle andere ramen werken wel goed
heeft iemand hier een schema van ?
gr daniel