Geplaatst: 21-03-2009 21:09
[125059]Hallo
We hebben hier een c5 hdi met een storingsmelding op het display storing uitlaat emissie
ECU uitgelezen met texa navigator melding onbekende storing (niets mee te beginnen) uitlatenl lezen bij de dealer
onjuiste weergave van het diesel additief alles gereset storing komt na ongeveer 100Km terug
Mvg Gerrit