2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 24-12-2009 4:29
[144181]Ik heb 2 peugeot 406 coupe's met het probleem dat de handrem heel erg hoog staat en hij rolt door zijn handrem heen is dit af te stellen bij de hendel of toch bij de achterwielen of is dit echt een defect?