handrem

2 reacties

Merk
Peugeot
Model
406
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-12-2009 4:29

[144181]Ik heb 2 peugeot 406 coupe's met het probleem dat de handrem heel erg hoog staat en hij rolt door zijn handrem heen is dit af te stellen bij de hendel of toch bij de achterwielen of is dit echt een defect?