Geplaatst: 05-01-2010 22:38
[145132]Plotseling geen koppeling meer. Ontdekt dat remoliereservoir onder slang voor voeding koppelingscilinder is gedaald. Heb een paar keer ontlucht, waarbij ik de ene keer wel een mooie volle straal zie stromen en bij een volgende pedaalslag maar een klein flutstraaltje krijg.
Remolie is mooi zuiver. Heeft iemand al eens moeite gehad met ontluchten hiervan? Moet ik nog even doorgaan met ontluchten, omdat er bv een hoog punt in de leiding zit met luchtbel?
Heb in totaal 50 slagen gemaakt ongeveer. De beste wensen allemaal, Peter.