Geplaatst: 06-01-2010 23:31
[145214]Heb hier een seat toledo met een centrale deurvergrendelingsprobleem..... deze werkt niet meer op de deuren alleen nog maar op de achterklep..... daar hoor je de motor wel op en neer gaan....... Zowel via de sleutelgat, als afstandsbediening als de knop aan binnenzijde portier....werkt het niet....
Zat zelf te denken aan de cv motor bestuurderskant.....dat die alles aanstuurt van de portieren...