niveauregeling

3 reacties

Merk
BMW
Model
X5
Type
Onderwerp
Motorcode
4.4
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-08-2009 8:17

[135091]hallo,

ik heb hier een x5 staan met niveauregeling voor en achter.de niveauregeling doet helemaal niets meer,

er brand geen lampje meer op het knopje,zekeringen zijn heel,compressor is heel,ik krijg geen aansturing naar het relais van de compressor,wel spanning op de computer.

iemand een idee??

vr gr wiljan