Geplaatst: 13-08-2009 8:17
[135091]hallo,
ik heb hier een x5 staan met niveauregeling voor en achter.de niveauregeling doet helemaal niets meer,
er brand geen lampje meer op het knopje,zekeringen zijn heel,compressor is heel,ik krijg geen aansturing naar het relais van de compressor,wel spanning op de computer.
iemand een idee??
vr gr wiljan