Geplaatst: 15-08-2009 11:21
[135225]Hallo
Bmw x5 trilt zeer erg bij hard remmen slaat erg met het stuur,bij normaal remmen is er niets aan de hand.
Alle remschijven,draagarmen,aandrijfassen zijn al vervangen.
Ik denk zelf dat het van de rechterkant komt hier hoor ik ook weleens een raar geluidje maar dit is maar af en toe.
Ik denk dat het in het voor differentieel zit maar wat kan hier kapot zijn en hoe kan ik dit maken ??
Alvast bedankt voor uw reacties.