Geplaatst: 17-08-2009 21:17
[135390]Hallo,
Kan iemand mij vertellen of je de versnellingsbakolie dient te vervangen van een seat cordoba vario 1,6?
Was namelijk op internet aan het zoeken hoe de ik de olie moest vervangen en las toen dat bij sommige VW´s geen olie vervangen hoeft te worden.
Deze gaat bij VW de levensduur van de auto mee, nu is mijn vraag geld dat ook voor mijn seat van 2001?
De tweede vraag is mocht dit niet nodig zijn hoe kan ik het oliepeil controleren.
Hoor het wel,
Mvg,
Mark