ketting te strak

10 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
E-klasse
Type
Onderwerp
Motorcode
111
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-08-2009 8:52

[135535]het gaat om een mercedes 230 e type 210 met mototcode 111.

we hebben de cilinderkop vervangen want deze was geschuurt.

nu hebben wij het volgende probleem dat de ketting zo strak staat dat je de motor niet kan draaien maar als je de spanner los haalt dan kan je hem wel draaien,alles staat op tijd de nokkenas versteller is ook goed gemont en de ketting licht ook goed gemonteert de cilinderkop is ook de goeie kop.

wie heeft dit wel eens mee gemaakt???????????