Geplaatst: 22-08-2009 16:34
[135694]auto is er mee gestopt conclusie van de anwb brandstofpomp stuk brandstofpomp laten reviseren bleek goed te zijn computer achetr op de motor vervangen
auto starte toen weer 2 weken later komt de klant terug omdat ie slecht start iemand een idee brandstof filter al vervangen ecu uitgelezen geen fouten tankflotter schoongemaakt dit alles baqat niet iemand nog een idee
Gr Niels