Geplaatst: 30-10-2008 10:08
[114414]De motor wil niet meer aanslaan.
Wanneer ik het contact aanzet draait de benzinepomp Heel eventjes, bij het starten doet de benzinepomp niets meer.
Eergisteren en gisteren kreeg ik geen enkele foutcode, vandaag krijg ik opeens foutcode van krukassensor.
Als deze zou stuk zijn, draait de benzinepomp of wordt die mee uitgeschakeld?
Startonderbreker kan ik niet uitlezen, krijg geen communicatie.