Geplaatst: 24-08-2009 21:41
[135836]Hoi Iedereen,
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik ben bezig met het bouwen van een cross auto. Nu ben ik het brandstof systeem aan het aanpassen en wil ik er een verstelbare brandstof drukregelaar inbouwen.
Nu is mijn vraag waar kan ik die het beste plaatsen. Zou ik hem gewoon in de retour kunen plaatsen naar de tank en de warmloop regelaar ertussenuit halen en doorlussen. Of moet ik hem op de plek zetten van de warmloop regelaar.
Alvast bedankt.