Geplaatst: 25-08-2009 15:14
Van de ene op de andere dag heb ik de volgende storing: Bij het op contact zetten ratelen bijna alle relais op de zekeringkast, de lampjes op het dashboard doen raar (inclusief de verlichting van de tellers), de toerenteller slaat uit. Ik hoor de benzinepomp wel zoemen. Verder gebeurt er niets. Starten lukt niet, bij het starten daalt de spanning ook niet.
Accu en startmotor zijn vervangen, en ook het benzinepomprelais en het electrische gedeelte van het contactslot. Ik kom er even niet meer uit. Heeft iemand een briljant idee?
Alvast bedankt, Erwin