Geplaatst: 30-10-2008 16:24
[114441]Na het vervangen van r.a.w.schakelaar storingslampje bas/eps aan.
Uitgelezen,code C1504.
fout wil niet wissen,wil niet initiaseren omdat er een fout in zit
wie weet raad,helaas stond de auto wel op acc.stand toen ik de boel demonteerde.
stuurhoek word wel aangegeven.
Douwe