Geplaatst: 25-03-2009 11:32
probleem doet zich voornamelijk voor bij optrekken,zit dan absoluut geen vermogen in motor,na +- 2000rpm komt hij wel weer bij.
storingen uitgelezen,zijn niet aanwezig.egr gecontroleerd,werkt en is visueel ook in orde
verstopping uitlaattraject gecontroleerd,dit is ook in orde
in de meting gegevens alle parameters gecontroleerd,hier kan ik ook geen afwijkingen in ontdekken.
turbo werkt ook,want na ongeveer 2000 toeren komt hij er bij.
de eigenaar heeft wel aangegeven dat auto de laatste tijd wat meer rookte,en dat is nu dan wel overgegaan,maar nu heeft hij geen vermogen meer bij wegrijden.
heeft iemand enig idee??
ik hoor het graag van u!