Geplaatst: 24-03-2009 19:01
[125282]hoi mensen,
ik heb een passat uit 2001 in de stalling en krijg m niet meer open nadat ik de accu heb ontkoppeld en de deuren heb dichtgedaan. nu gaan de deuren dus niet meer open met de sleutel. alleen de achterdeksel. de sleutels heb ik nog gewoon uiteraard
hoe kan ik de auto binnen komen?