Geplaatst: 09-01-2010 14:02
[145405]hallo allemaal wie kan mij helpen, probleem is af en toe gaan de koelerventilatoren volop draaien en gaat de motor op 1050 toeren lopen stationair ,reeds vervangen complete koelerventilatoren en koelvloeistofvoeler aan motor zonder resultaat.. nu is mijn vraag kan dit ook met de airco te maken hebben(te weinig druk in systeem), in de onderste koelerslang zit ook een sensor hier ook al een andere aangehangen geen resultaat verder druksensor van airco systeem andere bijaangehangen zonder resultaat, als ik de stekker van al deze sensoren eraf trek bij lopen op de brug krijg ik zelfde als de storing wie ik hier boven aan geef stationair omhoog plus koelvinnen gaan volop draaien....wie kan mij verder helpen met dit probleem alle sugesties zijn welkom bvb dank moni...ps geen foutcodes met uitlezen.