Geplaatst: 24-12-2009 12:47
[144192]Bij het schakelen van 1ste naar 2de versnelling lijkt het soms of het gaspedaal even ingedrukt blijft.
probleem is dat dit niet altijd het geval is .
is hiervoor al naar de dealer geweest , maar daar hebben ze het probleem niet gehad,en dus ook niet op kunnen lossen.
auto heeft nog maar 900 km gebold
iemand een idee???
alvast bedankt voor de reacties