Geplaatst: 25-12-2009 23:02
Kreeg van mijn baas een telefoontje dat een klant met zijn auto niet weg kan.
Hij wil dat ik daar maandag eerst naar kijk.
Auto start niet en gaat niet van handrem, stuurslot en uit zijn P van de automaat.
Dit laatste is te verhelpen door een knop naast de pook in te drukken maar dan staat de auto nog altijd op de electrische handrem.
Weet iemand hoe je de handrem kunt lossen zodat hij op de kar kan.
Zit er een noodvoorziening om ergens stroom op te zetten?
Het lijkt er dat het contactslot defect is, omdat je de auto niet kunt starten en ook geen spanning hebt voor de handrem of de automaat te ontgrendelen of kan er ook een regeleenheid defect zijn?