Geplaatst: 27-12-2009 0:10
[144353]Ik heb hier een vw multivan staan met een kachel storing de rechter zijde blijft koude lucht blaasen en naar de voorruit doet de kachel het niet. Af en toe blijft de linker zijde ook koud. Hoe kan dit de motor heeft netjes 90 graden en de slangen naar de verwarming zijn ook warm.
bij voorbaat dank