reageert vanuit stationair erg traag op plankgas, te weinig vermogen

13 reacties

Opgelost

Merk
Audi
Model
A4
Type
TYPE 8D
Onderwerp
Motor
Motorcode
2.5tdi 24v.v6 akn
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-12-2009 17:40

help! wie kan mij een hint geven?deze audi heeft 4 nieuwe nokkenassen en 24kleppen plus toebehoren gekregen,heeft een nieuwe turbo,luchtmassameter,brandstoffilter,d.b.riem,alle vacuumslangen zijn o.k.,de wastegate is nieuw en werkt goed ,e.g.r.klep blijft niet open staan.db riem en brandstofpomptiming met kalibers e.d. op timing 2x gecontroleerd ook op testkast bij v.a.g. staat timing pomp binnen de toleranties.

de uitlaat los gehaald voor bij de turbo word het niet anders van. verder geen elektronische storigen ook niet op magneet klep n75(tijdens rijden ook o.k.)

de auto liep goed totdat de cil.koppen eraf zijn geweest.de verstuivers zijn blijven zitten en zo ver mogelijk voorzichtig behandeld.bugli in harderwijk verteld mij dat dit probleem in de verstuivers zit,wie kan dit bevestigen?

het schakelen van de automaatbak gaat ook houterig verder loopt de auto helemaal goed over het hele toerengebied.er komt geen ekstra vieze of gekleurde rook uit de uitlaat onder het rijden groet Harrold,vakgarage Hartman