Kachel/clima Corsa c gsi

8 reacties

Merk
Opel
Model
Corsa
Type
Onderwerp
Motorcode
1.8
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-12-2009 22:59

[144518]Goeiedag

ik heb een probleem met de kachel/clima van de corsa c gsi

de 3 standen werken niet (zijn 3 knopjes in het midden)

de stel motor werkt nog goed had ik omgeruild met die van de temp regelaar deze waren hetzelfde en

motortje deed het toen wel dus deze is niet kapot ik heb het wiel van de kleppen rondgedraaid en deze werkt naar behoren de kabels heb ik nagekeken maar deze waren goed maar komt geen spanning op

waar zit het probleem kun je de ecc resetten? opel zwolle zegt dat dit echt niet mogenlijk is

tevens is de achteruitverwarming kapot deze werkt maar 3kwart van onder dus kun je net niet achteruit kijken

is ook geen knik in te vinden verwarming strip stop gewoon bij 7de rij van boven

ik hoor graag reacties

Mv Gr Roy