Geplaatst: 28-12-2009 22:59
[144518]Goeiedag
ik heb een probleem met de kachel/clima van de corsa c gsi
de 3 standen werken niet (zijn 3 knopjes in het midden)
de stel motor werkt nog goed had ik omgeruild met die van de temp regelaar deze waren hetzelfde en
motortje deed het toen wel dus deze is niet kapot ik heb het wiel van de kleppen rondgedraaid en deze werkt naar behoren de kabels heb ik nagekeken maar deze waren goed maar komt geen spanning op
waar zit het probleem kun je de ecc resetten? opel zwolle zegt dat dit echt niet mogenlijk is
tevens is de achteruitverwarming kapot deze werkt maar 3kwart van onder dus kun je net niet achteruit kijken
is ook geen knik in te vinden verwarming strip stop gewoon bij 7de rij van boven
ik hoor graag reacties
Mv Gr Roy