9 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 02-01-2010 14:02
[144793]heb een nieuwe sleutel bij de dealer besteld maar ze hebben me niet goed uitgelegd hoe de
sleutel ingeleerd moet worden maar ook hoe de afstandsbediening inleert.....
ze zeggen dat gaat vanzelf........
is dat zo?