Geplaatst: 30-03-2009 0:37
[125648]ik moet deze week een afstandsbediening inbouwen in een kia rio van ongeveer 2 of 3 jaar oud. nu is de vraag of er in het linker voorportier al een stuurmotor aanwezig is, of dat ik hier zelf nog een servomotortje moet plaatsen?
mvg, Hans