Geplaatst: 27-05-2008 21:47
[105197]Wij onderhouden een Kangoo diesel. Nadat de motor werd gereviseerd na een gesprongen distributie is er geregeld een probleem na het starten. De motor draait perfect, maar er kan geen gas gegeven worden, dit telkens als het lampje in de tableau blijft branden.
Dan even de wagen stilleggen en terug ok. Op aangeven van de dealer werd de mazoutpomp vervangen door een nieuw exemplaar. Zelfde resultaat. Heeft hier iemand ervaring mee?