Geplaatst: 03-06-2008 6:14
Ik heb mij vergist in het wisselen van de distributieriemen van deze auto. Ik dacht alles op tijd te hebben staan maar bij tornen bleek toch van niet. Nu ben ik op zoek naar benodigde merktekens of eigenlijk een inbouwhandleiding.