Geplaatst: 03-06-2008 8:29
[105515]Deze auto komt vanmorgen binnenrijden en linksachter lijkt er een veer gebroken te zijn. Het zijn hier achter echter geen veren, maar een torsie as. Niets te zien (geen breuk oid), maar het linkerwiel kun je makkelijk tegen de veerkracht indrukken en rechts is veel en veel stugger. Dus zal toch wel iets van een vulcanisatie los liggen denk ik.
Complete as vervangen of zijn er reparatiemogelijkheden?