Geplaatst: 04-06-2008 9:53
[105587]ik heb hier een xantia met het volgende probleem geen remdruk bij de eerste keer remmen als de auto een tijd heeft stil gestaan
remsysteem is al een aantal keren ontlucht
systeem is al eens door gespoeld met reinigings olie
de voorraad bol is 35 bar hoor 62 te zijn dus is ook niet echt het probleem
heeft iemand dit al eens gehad?
ik denk aan druk regel ventiel