3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 04-06-2008 9:56
[105588]de binnen verlichting gaat niet meer uit nu heb ik vernomen dat er een aparte regeleenheid in de 166 zit
maar waar konden ze mij niet vertellen
ik hoop dat 1 van jullie mij kan helpen