Geplaatst: 04-06-2008 19:28
[105616]Hallo,
Heb hier een Sprinter staan met het volgende probleem:
Zowel warm als koud loop de motor onregelmatig stationair (lijkt wel een beetje 3 cilinders), trek je dan op uit lage toeren begint hij te nagelen (kloppend geluid), eenmaal op toeren niets aan de hand. Geen rook uit de uitlaat oid.
Heb de compressie getest (kts550 tijdens starten) en is goed. Wel is de opbrengst van de verstuivers raar een is er positief, de andere 3 negatief ? Raildruk ongeveer 34 bar (stationair) en loopt iets op bij onbelast optoeren. Verstuivers lekken niet uitwendig, alles op het kleppendeksel is brandschoon en geen rare luchtjes.
Iemand dit mischien eerder bij de hand gehad?
Alvast bedankt,
Groeten Erik