Geplaatst: 05-06-2008 16:28
Hallo,
Hier een passat waarbij de motor af en toe uitvalt bij het loslaten van het gaspedaal.
Lijkt in de stationair regeling te zitten want de ene keer wordt het toerental goed opgevangen maar anders wil de motor bijna uitvallen (komt onder 500 toeren ) maar wordt dan weer keurig teruggeregeld naar stationair.
Maar komt ook regelmatig voor dat vooral bij koude motor de motor uitvalt.
Geen storingscodes gevonden.
Zou dit met de temp.zender te maken kunnen hebben?