teveel olie

6 reacties

Merk
Skoda
Model
Superb
Type
Onderwerp
Motorcode
1,9 tdi
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-04-2009 11:31

[126012]Auto komt binnen met vreselijke rook uit uitlaat, blijkt bij ander bedrijf teveel olie in carter na beurt, kan dit na eenn keer kwaad voor katalysator of andere delen, moet er nog gereinigd worden?