6 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 04-04-2009 11:31
[126012]Auto komt binnen met vreselijke rook uit uitlaat, blijkt bij ander bedrijf teveel olie in carter na beurt, kan dit na eenn keer kwaad voor katalysator of andere delen, moet er nog gereinigd worden?