Geplaatst: 06-04-2009 13:03
[126139]Hallo ik heb hier een Renault Master die heeft de distributietandwielen van de oliepomp stuk die drijft tevens de waterpomp en de brandstofpomp aan, heeft iemand hier ervaring mee en kan er meer schade zijn zo ja wat kan er nog meer stuk zijn of wat kan de oorzaak zijn dat deze tandwielen stuk gelopen zijn.
Bij voorbaat dank Mvg: Peter Evers