slaat af

5 reacties

Merk
Seat
Model
Arosa
Type
Onderwerp
Motorcode
AER
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 07-04-2009 16:41

[126227]Goede dag

Wij hebben hier het volgende probleem.

Seat Arosa 1.0 AER. start goed, gaat dan steeds moeilijker lopen en slaat uiteindelijk af.

Het lijkt erop alsof hij te weinig lucht krijgt (omloop lucht)

R.v. op spatscherm zit een slang van retour lucht van de tank.

Daar krijgt hij ook zijn stationair omloop lucht weg dachten wij.

Daar zit een soort van membraam potje tussen (deze hebben wij reeds v.v.)

Als je hem zelf op toeren houdt loopt hij goed.

Stationair slaat hij na een poos zwaar/moeizaam lopen af.

Geven wij hem zelf iets meer lucht blijft hij lopen.

Iemand een idee.

Dit is er bij vorige garages al gedaan (dealer komt er niet uit).

Uitlaat los, luchtklephuis v.v., ontsteking verwisseld, compressie gemeten, injectoren verwisseld.

Iedeen zijn welkom.

Afz. Harry