Geplaatst: 07-06-2008 10:43
[105767]Bij het verwijderen van de verstuivers (door dealer) is geconstateerd dat van één van de verstuivers het draad van de M6 bouten versleten is en met een pruts ( Loctite) reparatie weer op pad gestuurd nu dus de verstuiver eruit door deze wrakke constructie maar hoe nu verder?
Tot welke M kan er getapt worden en wat is de beste werk methode hiervoor?
Gaarne ervaringen gevraagd van mensen die mij hierin al voorgegaan zijn.
Marcus