2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 30-03-2009 19:23
[125693]Hallo bij opennen cabriodak komt dak bij het inplooien tegen afdekplaat vangbak cabriodak. Iemand een idee?
Mvg