Geplaatst: 10-09-2008 17:57
[111402]Airco compressor slaat niet in.
Op hogedruk schakelaar ( 4 polig ) spanning op 1 draad. andere 3 niet. Volgens mij hoort er op 1 van de 2 blauwe draden spanning te staan.
Als ik spanning op de pomp zet slaat airco in. En koelt hij ook. Systeem is net gevuld.
Schakelaar op dashboard werkt.
Als ik de zekering van koelluchtventilator eruit trek ( 10A) dan beginnen de ventilatoren op hoogste stand te draaien. En dan heb ik ineens wel spanning op de hoge druk schakelaar en slaat de airco wel in.
De plaatselijke Peugeot dealer kon me niet helpen aan een schema. Dus kom niet veel verder zo.
Zekeringen in dashboard en onder kap gecontroleerd. Alles is heel.
Greetz Ramon