4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 04-01-2010 12:00
[144950]geen compressie
distr riem heel en optijd
wie weet hoe hoog de oliedruk moet zijn
heb gehoord dat de oliepomp nog wel eens het begeeft
alvast bedankt
marcel