motor vastgelopen

15 reacties

Opgelost

Merk
Volkswagen
Model
Lupo
Type
Lupo
Onderwerp
Motorcode
1.4 AUD
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-01-2010 17:50

hallo

Ik heb hier een Lupo waarvan vanmorgen de motor is vastgelopen.

De vrouw heeft doorgereden met een brandend olie lampje.

Nu is hij op de 2 en 3 drijfstang lager vast gelopen waar hij zal ongetwijveld meer schade hebben.

Nu is mijn vraag, zijn er bekende klachten bij deze motoren waardoor de oliedruk

weg kan vallen.

geen slutch in het oliefilter of caterontluchting.

aanzuigbuis in het carter is ook schoon.

verder geen gekke dingen te zien. Olie pomp nog niet los gehaald.

Ik hoor t graag

M.V.G Roy