Geplaatst: 04-01-2010 17:50
hallo
Ik heb hier een Lupo waarvan vanmorgen de motor is vastgelopen.
De vrouw heeft doorgereden met een brandend olie lampje.
Nu is hij op de 2 en 3 drijfstang lager vast gelopen waar hij zal ongetwijveld meer schade hebben.
Nu is mijn vraag, zijn er bekende klachten bij deze motoren waardoor de oliedruk
weg kan vallen.
geen slutch in het oliefilter of caterontluchting.
aanzuigbuis in het carter is ook schoon.
verder geen gekke dingen te zien. Olie pomp nog niet los gehaald.
Ik hoor t graag
M.V.G Roy