Geplaatst: 04-01-2010 20:44
[145013]hallo,
hebben hier een a4, bij koud weer (vriezen) valt rembekrachtiging uit (pedaal hard)
er staat geen water in de paravan (heb al eens gehad dat afvoer dicht zat en er water in bleef staan dat dan bevriest)
iemand een idee (rembekrachtiger vervangen?)
groeten siem