Geplaatst: 08-01-2010 17:15
[145322]nieuwe voor banden, heb ik
maar daarvoor op de rijksweg 120 1230 rijden begind de auto licht te trillen dus de hele auto
als ik mijn gas los laat dat schut de hele auto nog erger.. tot ongeveer 70 km en dan is het minder..
moet ook zeggen dat de verstuivernaaldsensor vervangen moet worden ik weet niet of dat er iets mee te maken heb.
het is een automaat..
wie heeft een oplossing