Geplaatst: 09-01-2010 11:59
na verwijderen sleutel bleef de auto doorlopen . Na aan zetten verlichting gaat de motor uit . Bij ons in de werkplaats werkt alles goed . Klant heeft deze storing nu twee maal gehad .
Ook is de de remlichtschakelaar stuk . Remlichten bleven branden en er was een foutcode op de remlichtschakelaar .
Zou het niet uit gaan van deze corsa in het contactblokje zitten , heeft iemand dit al eens meegemaakt .
mvg Harrie Luikens