Geplaatst: 09-01-2010 12:53
[145394]Ik heb hier een baleno 1800i waar iedere keer een klein beetje vocht in bougiegat van 1e cilinder zit.
Dit blijkt koelvloeistof te zijn.
Hierdoor gaat motor uiteraard naar verloop van tijd op 3 cilinders lopen.
Wie heeft dit ook wel eens gehad en kan mij vertellen waar de koelvloeistof vandaan kan komen???
Koppakking(lijkt me niet zit lager),scheur in cilinderkop?, of zit er een pakking tussen de pijpjes in het bougiegat
(er zitten naar mijn idee 2 pijpjes op elkaar in bougiegat en daar komt het tussen door).
Ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven , voordat ik heel de boel uit elkaar gaat halen.
Vriendelijke groet Jan