Geplaatst: 12-01-2008 21:33
[96730]wij zitten met een focus bj2000 -90 pk
waarvan de injectie pomp is vastgelopen , gevolg, tanden van distributieriem afgebroken, gevolg, de nokkenas in 3 en verschillende kleppen scheef
de vraag is nu,
kan daar een 75 pk motor in met de injectie pomp,(ik heb reeds een kompleet wrak met een 75pk sterke motor staan) en kan er eventuele electronica van de pomp gewisseld worden ,zodat het voertuig weer 90 pk word of zit die elctronica in de computer en is er geen verschil tussen een 90 en 75 pk injectiepomp