Geplaatst: 07-04-2009 21:09
[126254]Beste mensen,
Ik heb een E39 528, en die motor gaat koken. Ik heb de thermostaat, de waterpomp verv. radiateur en koppakking gecontroleerd. Maar motor blijft koken. Heb hem ook al diverse malen ontlucht (motor omhoog gezet draaien met kachel aan). Maar probleem blijft en de kachel wordt niet warm. De kachelkraan zou dus nog kunnen of kachelradiateur dicht? Heeft iemand nog suggesties? Ook zou ik graag willen weten of de waterpomp onder de kachelkraan continu moet blijven draaien of af en toe inslaat (doet hij nu). en of er iemand electrische schema´s heeft hoe de kachelkraan aan te sturen. Ik hoor graag van jullie !! Alvast bedankt