Geplaatst: 13-01-2008 19:34
[96803]Het is een mazda6 break 2.0diesel, bij rijden (traagrollen) zowel vooruit als achteruit met het stuur volledig overgedraaid (in beide richting heeft hij het) hoord een schrappend geluid(tamelijk scherp, piepend) uit de remmen voortkomend.
Weet iemand wat er mis kan zijn, of er bekend problemen zijn?
Op eerste zicht lijkt alles in orde (schijven en blokken), remt ook prima.