Geplaatst: 15-01-2008 12:24
Goedendag heren en dames professionals,
De Seat Ibiza in kwestie heeft het volgende probleem, het acculampje blijft branden als de motor gestart
word, gaat pas uit als er een keer een dot gas is gegeven of de auto tot 3 keer op nieuw gestart word.
Let wel dit gebeurt alleen als het kwik rond of onder het vriespunt is. Al diverse massapunten op carrosserie
en motor goed gereinigd/opgeschuurd en ingevet maar dit was niet de oplossing. Mijn vermoeden gaat uit
naar de elektronische stuurbekrachtigingspomp, wellicht in combinatie met de hoeveelheid stroom die deze
trekt op het moment dat de olie wat dikker is rond het vriespunt. Wie heeft dit ooit eerder meegemaakt, zal het de pomp zijn of is het misschien een dynamo??
Alvast bedankt voor de reactie's,