Geplaatst: 14-01-2008 22:23
draait stationair niet mooi rond en ploft in de uitlaat
We hebben geen fout codes en kan niks vinden wat verkeerd is
heb vandaag een nieuwe egr klep mogen proberen van de dealer maar mogt niks baten
verder rijd de auto gewoon goed geen vermogen verlies !!!
Uitlaatgas waardes zijn perfect
Zou de distributie mischien 1 tand verkeerd kunnen staan ??
Vervuilde kleppen mischien ??
Wie weet waar ik verder moet zoeken
Alvast bedankt