Verwarming climatronic ineens warm?

2 reacties

Merk
Audi
Model
A6
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-03-2009 11:58

[125169]Ik heb een Audi A6 3.0 TDI uit 2004..

Heb al een tijdje het volgende probleem:

Zodra ik rij worden ineens de 2 buitenste rooster van de verwarming bloed heet terwijl de clima gewoon op 20,5 graden staat

het middelste rooster blijft gewoon normaal en de voorruit verwarming ook maar alleen de 2 buitenste rooster bij de voor portieren worden warm... de clima staat overigens gewoon op Automatisch.

Iemand hier ervaring mee?

Alvast dank,

Nick Verlaan.