Geplaatst: 23-03-2009 11:58
[125169]Ik heb een Audi A6 3.0 TDI uit 2004..
Heb al een tijdje het volgende probleem:
Zodra ik rij worden ineens de 2 buitenste rooster van de verwarming bloed heet terwijl de clima gewoon op 20,5 graden staat
het middelste rooster blijft gewoon normaal en de voorruit verwarming ook maar alleen de 2 buitenste rooster bij de voor portieren worden warm... de clima staat overigens gewoon op Automatisch.
Iemand hier ervaring mee?
Alvast dank,
Nick Verlaan.